سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
مطالب اخیر وبگاه

خبرگذاری دانشجو قسمت 75 کلیپ طنز دکتر سلام را منتشر کرد؛

 

بــرای دریــافــت کــلیـــک کنیــــد

 

 

دکتر سلام




نویسنده امین عباس پور در سه شنبه 94/2/15 | نظر

خلبان ایرانی

کاپیتان «بهزاد صداقت» خلبان شجاع هواپیمای باری ایرانی که روز سه‌شنبه قصد داشت محموله کمک‌های امدادی خود را به دست مردم یمن برساند، لحظات نزدیک شدن جنگنده‌های سعودی به سمت هواپیمای خود و جزئیات ممانعت از فرود در صنعا و درخواست سعودی‌ها برای فرود در عربستان را بازگو کرد.

به گفته صداقت، با بی‌اعتنایی کادر پرواز ایرانی به خواسته‌های خلبانان جنگنده‌های عربستان، مسیر ادامه می‌یابد و با نزدیک شدن به صنعا، اتفاقات دیگری رخ می‌دهد؛ کاپیتان صداقت گفته که «نزدیک صنعا ارتباط رادیویی ما هم با برج مراقبت ایران قطع شد و در حالی که برای فرود آماده می‌شدیم، دیدیم که در جلوی چشم ما، باند فرودگاه صنعا هدف چند فروند موشک و بمب قرار گرفت.»

 

بــرای دانـــلود کلــیــک کنیـــد




نویسنده امین عباس پور در جمعه 94/2/11 | نظر

در روز سفر دکتر روحانی به شیراز جمعی از دانشجویان این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان انتشار فکت شیت از رئیس جمهور محترم شدند.

به محض ورود ایشان و آغاز استقبال مردمی این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون"محرمانه نداریم،منتظر فکت شیت ایرانی هستیم"، "مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید"،"فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید"،" انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت" و ... و با سردادن شعار" روحانی،روحانی،فکت شیت ایرانی" درخواست ومطالبه خود را با دکتر روحانی درمیان گذاشتند که متاسفانه مورد ضرب و شتم لباس شخصی هایی که رئیس جمهور را همراهی می کردند واقع شدند.

این دانشجویان با شناسایی ضاربین و به خیال اینکه کسی پاسخگوی مطالباتشان خواهد بود به مامورین نیروی انتطامی حاضر در محل برای تنظیم شکایت مراجعه کردند که متاسفانه پس از دقایقی بار دیگر گروهی با لباس شخصی به آنان حمله ور شده وآنان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس چهار تن از این دانشجویان را بازداشت نمودند.

این وقایع در حالی صورت می گیرد که که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مداحان، خواستار ارائه‌ی گزارش جزئیات مذاکرات به ملت شده بودند.

حسن روحانی




نویسنده امین عباس پور در چهارشنبه 94/2/9 | نظر

سخن رئیس جمهور در دیدار اخیر خود با فرماندهان نیروی انتظامی مبنی بر اینکه «وظیفه پلیس اجرای اسلام نیست اجرای قانون است» واکنش هایی از سوی مراجع تقلید داشت.

مراجع تقلید

آیت الله مکارم: سخنان اخیر یکی از مسئولان خطاب به نیروی انتظامی به هیچ وجه مناسب نبود

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در ابتداى درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به سخنان یکى از مسئولین خطاب به نیروى انتظامى فرمودند: اخیراً یکى از مسئولین محترم خطاب به نیروى انتظامى سخنى گفتند که به هیچ وجه مناسب نبود، گفته بودند وظیفه نیروى انتظامى اجراى قانون است نه اجراى اسلام. این سخن از سه جهت اثر منفى داشت:

نخست این‌که معلوم مى‌شود قوانین ما چیزى غیر از قوانین اسلامى است در حالى که همه بر گرفته از اسلام است و همه افراد اعم از پلیس و غیر پلیس موظف به اجراى قوانین اسلام هستند، حتى وظیفه امر به معروف و نهى از منکر بنا به تصریح قرآن مجید و اجماع مسلمین وظیفه همگان است.

دیگر این‌که این‌گونه سخنان روحیه نیروى انتظامى را تضعیف مى‌کند و زحماتى را که براى تهذیب اخلاق و مبارزه با منکرات متحمل شده است نادیده مى‌گیرند و آنها را در اجراى قوانین اسلامى سست مى‌سازد.

و از همه مهم‌تر چراغ سبزى است که به افراد آلوده به انواع مفاسد اخلاقى و مجالس کثیف و مانند آن داده مى‌شود که از این به بعد آزاد هستید و پلیس کارى به شما ندارد، آنها بدون این سخنان طوفان مى‌کنند واى اگر چراغ سبزى هم به آنها نشان داده شود.

ایشان افزودند: امیدواریم نصیحت دوستانه ما را بپذیرند و بعد از این چنین سخنانى را تکرار ننمایند؛ مخصوصاً به سخنان رهبر انقلاب که اخیراً خطاب به نیروى انتظامى فرمودند گوش فرا دهند، همانطور که ایشان تأکید کردند: حفظ آرامش‌هاى روحى و اخلاقى جامعه مهم‌تر از آرامش جسمانى آنهاست.

 

آیت الله صافی: بسیار نگران شدم از اینکه بعضی گفتند فلان نهاد مثلاً نباید مجری قانون اسلام باشد

صبح امروز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با وی دیدار کرد.

در این دیدار معظم له با تقدیر و تشکر از آقای هاشمی و همکاران محترم ایشان در بنیاد شهید گفت: خدمات شما به خانواده‌های شهدا بسیار ارزنده و مغتنم است و کار شما در درگاه خداوند متعال دارای ارزش و اجر فراوان است.

وی با توجه به روحیه‌ی اسلامی‌خواهی شهیدان و ملت مسلمان ایران در اول انقلاب ودر زمان دفاع مقدس فرمودند: جوانان بسیار عزیزی شهید، جانباز و اسیر شدند که هدفشان فقط احیای ارزش‌های اسلامی و اجرای قوانین مقدس اسلام بود و اصل پیدایش این انقلاب هم برای حاکمیت اسلام در مملکت بود.وظیفه‌ی امروز ما مخصوصاً دولتمردان این است که راه شهدا را ادامه داده و خط دفاع از ارزش‌ها را همیشه حفظ نمایند. افتخار مملکت ما این است که در سایه‌ی قرآن و قوانین حیات‌بخش اسلام می‌باشد.

آیت الله صافی با اشاره به اینکه نیت پاک شهیدان هم برای اجرای احکام اسلام و دستورات شرع مقدس بود، گفت: اگر نهادهای انقلابی ما ارزشمند هستند؛‌ به خاطر اجرای خوب قانون اسلام است و این بزرگترین افتخار یک نهاد است که مجری قانون اسلام و دستورات قرآن باشد. هر فرد و نهادی در این مملکت هرچه بیشتر به قوانین شرع مقدس احترام گذاشته و به آن اهمیت دهد و اجرای آن را برای خود اصل و هدف بداند و به آن افتخار نماید، پیش خداوند متعال و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مأجور و مقرّب است. این جانب بسیار نگران شدم از اینکه بعضی حرفهایی زده می‌شود که فلان نهاد مثلاً نباید مجری قانون اسلام باشد. این حرف درست نیست و مسئولین ما باید مراقبت بیشتری نمایند که سخنانی زده نشود که باعث نگرانی مردم با ایمان شود.

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از خدمات صادقانه‌ی حجة‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید، برای موفقیت بیشتر عزیزانی که به خانواده‌ی شهدا و جانبازان سرافراز خدمت می‌کنند دعا کردند و فرمودند که انشاء الله توجهات امام زمان علیه الصلاة‌ و السلام همیشه با شما باشد.

 

آیت الله نوری همدانی: قانون اساسی ما برگرفته از موازین اسلامی است

مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم اظهار داشت: مسئولان کشوری باید از هرگونه سخنان حاشیه ساز پرهیز کنند.

وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران، دارای نظامی ممتاز از جمیع جهات بوده و سخنانی که در روزهای اخیر در جامعه مطرح شده است، موجب ایجاد حاشیه هایی در کشور شده است.

این مرجع تقلید مخاطب اصلی نامگذاری سال را مسئولان کشور دانست و گفت: مسئولان باید از طرح سخنان حاشیه ساز اجتناب کرده و در راستای تحقق شعار همدلی و همزبانی تلاش کنند. 

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان ساخت: قانون اساسی ما برگرفته از موازین اسلامی است و این که گفته می شود وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام اسلامی نیست؛ به این معناست که امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود؛ در حالی که این فریضه الهی، وظیفه ای همگانی بوده و همه باید ملزم به اجرای آن باشند.

این استاد درس خارج حوزه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان انتظامی کشور، تصریح کرد: ایشان روز گذشته فرمودند که همه ما مسئول اجرای احکام اسلامی هستیم؛ پس مسئولان نباید با سخنان خود اسلام و قانون را دو مقوله جدا از هم بدانند.

آیت الله نوری همدانی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی، اظهار داشت: این سازمان مسئولیت اجرای امنیت اخلاقی و اجتماعی را در جامعه داشته و این عزیزان باید در انجام وظایف اسلامی خود با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی کوشا باشند.

وی در پایان تأکید کرد: اجتناب از سخنان حاشیه ای در جامعه و التزام به اصل وحدت حول محور ولایت فقیه از نکاتی ضروری است.

 




نویسنده امین عباس پور در دوشنبه 94/2/7 | نظر

پلیس




نویسنده امین عباس پور در دوشنبه 94/2/7 | نظر
<      1   2   3   4      >

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir