سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
مطالب اخیر وبگاه

در روز سفر دکتر روحانی به شیراز جمعی از دانشجویان این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان انتشار فکت شیت از رئیس جمهور محترم شدند.

به محض ورود ایشان و آغاز استقبال مردمی این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون"محرمانه نداریم،منتظر فکت شیت ایرانی هستیم"، "مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید"،"فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید"،" انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت" و ... و با سردادن شعار" روحانی،روحانی،فکت شیت ایرانی" درخواست ومطالبه خود را با دکتر روحانی درمیان گذاشتند که متاسفانه مورد ضرب و شتم لباس شخصی هایی که رئیس جمهور را همراهی می کردند واقع شدند.

این دانشجویان با شناسایی ضاربین و به خیال اینکه کسی پاسخگوی مطالباتشان خواهد بود به مامورین نیروی انتطامی حاضر در محل برای تنظیم شکایت مراجعه کردند که متاسفانه پس از دقایقی بار دیگر گروهی با لباس شخصی به آنان حمله ور شده وآنان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس چهار تن از این دانشجویان را بازداشت نمودند.

این وقایع در حالی صورت می گیرد که که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مداحان، خواستار ارائه‌ی گزارش جزئیات مذاکرات به ملت شده بودند.

حسن روحانی




نویسنده امین عباس پور در چهارشنبه 94/2/9 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir